Helin Yurek

Alla inlägg under juli 2013

Av Helin Yurek - 23 juli 2013 00:41

Jahopp!! Då är man hemma efter många om och men. Idag var jag och gjorde laser helkropp Alltså för er som inte vet så är det hårborttagning för alltid alltså det bränder hår roten på något vis, och den är uppfunnen för oss kurder! Efter det träffa jag min kusin som låg och sola/fiska något hon brukar göra rätt så ofta, drog med henne till citygross för att panta 10 säckar pant burkar som jag snott från min pappas pizzeria, fick ju med mig några hundra men så snål som jag är kompisar så fick inte min kusin några pengar för det. Det var ju mina burkar inte hennes rätt ska vara rätt. Nu ska jag fika och ta ett glas champagne med mina föräldrar !! Sovgott på er alla lata människor!! Kysssss

Av Helin Yurek - 20 juli 2013 20:46

Tjenare på mig själv!!! Yes jag are working fortfarande och det är såå skönt väder idag så jag blev avundsjuk på mina kunder som var bruna och hade sommar kläder och njöt av vädret! Sen så är det ju fastan nu som är igång och YES jag fastar för fullt vissa dagar går det bättre och vissa mycket sämre.. Neee måste upp nu börjar få kunder!! Ville bara dela med mig om mitt intressanta liv så ni blir svartsjuka!! :)

Av Helin Yurek - 17 juli 2013 02:30

Tjenare här kommer jag !!
Dagen idag har rullat förbi så snabbt så det är så att jag knappt hinner med. Först började dagen med att min kusin hämtar mig för att sen åka vidare mot den där riktigt tråkiga/tomma staden Eskilstuna hade teori prov idag roligt liv. Och nej jag klara det inte trög i huvet är man ju ibland eller oftast dåra. Får chansa på att jag klarar det på torsdag iallafall:) What ever är ass trött just nu har ingen ork för att skriva ner mitt viktiga liv:) nattiiinattttii

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla snygga människor. här kommer ni få läsa lite om min vardag och få se lite bilder visst låter det spännande!jag är inte så grym på att uppdatera eftersom jag inte alltid har någon ork,men min blogg är mer för mig själv för jag vill titta tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards