Helin Yurek

Alla inlägg under december 2013

Av Helin Yurek - 30 december 2013 19:45

Hello mina underbara stjärnor!!
Nu har jag sovit efter ett natt pass, och frukost blev det ju också som sagt riktigt grym frukost måste jag få säga alltså hade inte jag varit såhär små sjuk och hängig hade jag smakat av allt som finns det var så mycket att välja på så vart helt LOST!! Man fatta ju inte vart man ska börja men riktigt gott var det, visst blir ni avundsjuka
På mitt Paris Hilton liv !! Hahah men ändå jag orka inte äta mer än några pannkakor lite dricka pga snoriga näsan och min hängiga kropp. Men men nu är jag hemma utvilad och medicinerad upp till Max hoppas på att det håller sig fyfan för förkylning!! Snorig släng kyss på mig själv :)

Hjälpmedel till att jag ska kunna uppdatera er om mitt viktiga liv!

Av Helin Yurek - 30 december 2013 04:49

Godnatt eller godmorgon ?? Fet jävla fråga det! I are woorking iaf alla mina lovers om ni har saknat mig så jävla mycket så ver ni att jag är på sjukhuset och slappar/jobbar. Rätt så jobbig natt för min del faktiskt är snorig om det heter rinn snuva så passar det mig så innerligt bra!!! Sjukt jobbigt sen har jag lite ont i huvudet visst är det synd om mig? Hahahha jag tycker iaf det om jag ska vara ärlig. Nu ska jag komma till saken natt gänget jag jobbar med ska äta frukost tillsammans på ett hotell här i Örebro snacka om lyxigt kl 7 på morgon hotell frukost sitter inte fel, kommer fota lite och slänger upp det här kompisar! Nu ska jag fortsätta dricka cappuccino föööör gööööööt kyssar och pussar på er snyggingar:)

Av Helin Yurek - 28 december 2013 04:15

Hellooo!!! Nu är jag tillbaka äntligen vah! sorry alla mina beundrare för dålig uppdatering haft fult upp ( viktig person) ibland är man viktigare än andra och det är bara så livet funkar!! Jo vänner sen sist vi sågs har det hänt lite grejer som alltid jag har förlängt mina ögon fransar och ni anar inte hur snyggt och naturligt det blev men eftersom det var min första gång jag gjorde det så missa jag flertal gånger att jag inte ska klia mina ögon så nu när jag har haft dem ett tag så har jag lärt mig att inte göra det, lite försent kanske eftersom jag har tappat många hahah men ska förlänga igen det var så skönt att inte behöva använda mascara ett tips till er avundsjuka tjejer. Och snålisar det kostar inte mer än 1000kr att göra det lätt värt;) iaf tillbaka till mitt livliga liv, jul har vi ju firat så klart ett måste i detta land! Sen har jag worrkii på pizza några gånger så kul på något sätt eftersom det var så länge sedan!! Nu har nu fått en liten bild på hur jag har haft det visst har jag hunnit med mer sen sist men orkar inte skriva historia här får ta den någon annan gång!! Godnatt på er snyggingar nu ska jag ha glögg mys med mig och min skugga! Ciiaaaoooo <3

Presentation


Hej alla snygga människor. här kommer ni få läsa lite om min vardag och få se lite bilder visst låter det spännande!jag är inte så grym på att uppdatera eftersom jag inte alltid har någon ork,men min blogg är mer för mig själv för jag vill titta tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards