Helin Yurek

Alla inlägg under december 2014

Av Helin Yurek - 26 december 2014 08:16

Godmorgon eller godnatt i dont noo!!
Jag har verkligen fått sömnproblem dem senaste veckorna fattar ingenting jag som alltid har varit den som sovit så himla bra och inte haft några som helst problem med att sömna om osv. Men nu har jag legat i min sen sen kl 03.00 och inte kunnat somna hur sjukt är det inte ? Okej om min kropp är van vid att vara vaken på natten men nudå? När klockan är 08.00 så borde den älska att sova jag blir ju så himla rastlös i sängen i väntan på sömn!! Typiskt mig det är aldrig något som passar jag som tänkte att jag ska jobba åt pappa idag så han kan få sovmorgon men det kommer säkert bli så att jag kommer bli trött om ca 2timmar då jag måste vara uppe och på väg till jobbet!! Boring Boring och bläää på det här!!

Hitta en bild på mig själv. Jävlar vad rakryggad jag var där! Jävla staty bild.

Världens finaste Lill brorsa tappa sin första tand i måndags! <3

Av Helin Yurek - 23 december 2014 04:17

Haleluuulijaa!!! Fyfan vilken tuff vecka jag har haft ! Pappa har varit sjuk haft magsjuka då är man ju helt dööö!! Sen hade jag min lång vecka på sjukhuset, så jag har verkligen fått jobbat jobbat jobbat denna vecka så fråga mig inte hur jag ser ut helt förstörd!! Men nu är det iaf sista natt passet sen är jag ledig 2 veckor och det är ju helt perfekt nu till jul och nyår!!

En Sak som jag måste berätta om som var irriterande!

Enligt mig hände det en tråkig sak som kanske för många andra inte spelar någon roll. Jag brukar ta alla pappas pantburkar slutet på månaden och pantar och det är ju grymt bra. Men igår märkte jag att det fattades 2-3 säckar!! Ohh jag vart galen jag behövde bara 2 till sen hade jag mina 11 säckar men nej nej nu för tiden får man inte ha sina grejer i fred!! Så jag ska skriva några rader och hänga upp vid mina burkar så dem får vara i fred.. Så ilsken vart jag på riktigt !!

Min lön!! <3

Av Helin Yurek - 10 december 2014 23:44

Hej hopp gummi snopp!! Hahah visst var den bra ? :p Nää men det där lärde jag mig när jag var liten läste en tidning som hette KP den tiden och det liksom har suttit fast i skallen på mig. Tänk om andra grejer kunde sitta fast i skallen på mig som är viktigare, men nej så är det inte haha:)

Jag vart moster tills slut efter flera timmars väntan, och det vart en liten flicka som beräknat.. Och hon kom till världen 16.20 jag var med plus att jag var den första som fick bära henne (efter barnmorskan då, men det räknar vi inte med ) tufft vaaaaah!! Sen har jag fått varit med henne i flera dagar fått hjälp Lill syrran för den där Lill tjejen gråter väldigt mycket och är envis men det är mysigt ändå:)

Av Helin Yurek - 7 december 2014 05:24

Huhu!! Just nu My friends är jag på sjukhuset med min lillsyrra som ska förhoppningsvis föda:) dock så ser det inte ut som det just nu men vi väntar och håller tummar och tår på att det blir en fin och frisk liten bebis som man kan gosa med so fucking happy really!! Jag älskar barn så det är helt galet.. Just nu sover syrran med hjälp av morfin men jag hoppas på att hon vaknar snart och får krysta ut ett barn Hahah elak jag är.. Men vadå barnet är 1 vecka sen så nu får det vara nog!! Nu ska jag också sova lite får se om det går!! Jag lär uppdatera er om det blir en bebis snart kyssar<3

Av Helin Yurek - 3 december 2014 02:52

Tjaaabbbaa! Helt sjukt alltså jag är så himla trött jämt nu på sistonde, jag vill bara sova hela tiden och mina ögon typ brinner som om dem vore i någon grill eller liknande. Fattar ingenting jag orkar bokstavligt talat inte göra någonting. Och på så sätt så har jag blivit extremt jävla lat på köpet alltså det har gått för långt om man inte ens orkar vara social av sig längre och inte fattar vad folk pratar om fast att man typ "lyssnar" !! Varningstriangel på mig alltså! Ska ringa min doktor imorgon jag måste få påfyllning på mina järn depåer PUNKT SLUT!

Idag var vi på jul bord med jobbet! Och det var som alla vet bara fläsk kött, sill och lax allt jag ej gillar! Men efterrätten var super. Live musik/dans hur bra som helst <3

Presentation


Hej alla snygga människor. här kommer ni få läsa lite om min vardag och få se lite bilder visst låter det spännande!jag är inte så grym på att uppdatera eftersom jag inte alltid har någon ork,men min blogg är mer för mig själv för jag vill titta tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards