Helin Yurek

Alla inlägg under november 2014

Av Helin Yurek - 28 november 2014 04:08

Jaa precis vad jag undrar vad är det för fel på mig igentligen ? Jag börjar med något lovar något går in för något hel hjärtat men det blir inte av! Så himla typiskt mig jag tänkte / trodde alltid att det beteende växer jag ifrån men hell no !! När blir jag vuxen på riktigt och kan ta tag i mina grejer och lova mig själv och sedan göra det? Ja jag är ju fan inte liten 24 åringar brukar ha värsta livet där dem har lyckats med det mesta men för mig går det bakåt. Tummen ner på mig och mitt beteende så himla hårt!!

Sen en annan sak också när jag kollar på filmer eller serier går jag in för det som om det vore verklighet!! Och det hatar jag så otroligt mycket med mig själv men alltså hur känslig är jag igentligen eller hur känslig är det tillåtet att vara ?
(Jag kommer inte lova uppdatering eftersom jag ej håller det jag lovat så ni får gå in lite då och då och kika ifall jag har blivit "vuxen " nog att ta tag i min fina blogg ) kyss och kram på er allesammans

Mina två mest betydelsefulla älsklingar <3<3

Presentation


Hej alla snygga människor. här kommer ni få läsa lite om min vardag och få se lite bilder visst låter det spännande!jag är inte så grym på att uppdatera eftersom jag inte alltid har någon ork,men min blogg är mer för mig själv för jag vill titta tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards