Helin Yurek

Alla inlägg under februari 2015

:)

Av Helin Yurek - 21 februari 2015 04:25

Heeeeeeeeeeeeej!!
Mitt liv är sig likt fyfan vissa dagar blir jag nästan förvånad över hur jag lever eller orkar med mitt liv Hahah men va fan det är inte så himla kul nu när det bara är kallt blött och mörkt ute man vågar knappt gå utanför dörren!!
Så snart hoppas vi på ändring bara det blir lite värme och ljusare brukar livet bli automatiskt bättre eller vad säger ni??
Är det bara jag som är så himla sugen på att resa nu? Kolla på gamla bilder när jag var i Istanbul omg säger jag bara som jag saknar den staden det var liksom helt perfekt.. Måste nig åka dit snart igen och bara gå runt och äta och pusta ut. Ska kolla med min bästa rese kompis min bror om han har lust med att åka till turkland igen!!
Och i april ska jag börja på yoga hur spännande som helst har aldrig gjort yoga eller något liknande så hoppas på det blir kuligt!
Kyss på er så länge<3

Jag och min bästa jävla kusin som han brukar säga hade det lite små tråkigt hemma så jag börja fula mig

Yes jag fick min första järn injektion i veckan och nr 2 nästa vecka! Nu ska jag faaan bli frisker!

Av Helin Yurek - 11 februari 2015 15:42

Tjena!!
Hoppas allt är bra med er! Jag mår rätt så bra faktiskt!!
Igår ringde vårdcentralen mig och sa att jag ska börja få järn injektioner hallå hur glad vart inte jag då tror ni? Den första injektionen kommer jag få på måndag! Så himla skönt då kommer jag vara så himla pigg alltså jämfört med hur jag är idag! Hoppas verkligen på att det funkar och att jag inte förlorar massa järn igen.
I söndags vart jag bjuden på tacos och fika utav min kusin och hans tjej, så jag satt och tryckte i mig det i söndags kväll efter att vi stängde pizzerian super gott!!
Sen på måndag var jag helt koko i skallen jag som verkligen inte kan laga mat hemma gjorde det! Aa jag vart sjukt chockad själv med gott vart det, så jag är kanske inte så himla dålig på att laga mat. Jag kanske ska satsa på att laga mat oftare hemma.. Det vart köttfärs biff med feta ost i, potatismos, broccoli, brunsås och lingonsylt..inte illa för att vara första gången!!
Nu ska jag duscha sen käka frukost för sen väntar ett natt pass på
Mig! Kyss på er

Rulltårta från city gross med hallon smak den är super god!

Vildingen var här på besök igår!! Mys

Av Helin Yurek - 2 februari 2015 07:47

Tjeniiixx
Nu är jag äntligen ledig efter en himla tuff vecka helt slut i kroppen, har jobbat hela jävla veckan och nu ledig i 9 hela dag/nätter super skönt!!
Men va faaan vilken tråkig grej imorse när jag skulle till bilen efter natt passet på sjukhuset så får jag se att jag fått min första parkerings böter på 600:- och det var ju inte alls lika roligt!! Så snabba dem där jävlarna är så irriterande!!!
Nu blire dusch sen sova ihjäl mig! Nattinatt<3

Roligt att min snygga bil är fotad. Kändis har den blitt hos vägverket hahsha

Presentation


Hej alla snygga människor. här kommer ni få läsa lite om min vardag och få se lite bilder visst låter det spännande!jag är inte så grym på att uppdatera eftersom jag inte alltid har någon ork,men min blogg är mer för mig själv för jag vill titta tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards