Helin Yurek

Alla inlägg under januari 2014

Av Helin Yurek - 13 januari 2014 07:57

Tjenixen alla kompisar!!
Nu är jag äntligen hemma efter andra natt jobben 2 nätter kvar sen är jag ledig några dagar;) fyfaaaan vad kallt det är helt sjukt trodde jag inte skulle klara mig hela vägen hem, stackars Jack i Titanic filmen frös ju fan ihjäl sig snålisen rosé sket väl i det!!! Haha Blääää för snö vinter väder i januari icke normalt!! Men men jag ska ännu inte lägga mig börjar ju skolan idag också kl 9 tror väl själv att jag ska bli doktor eller revisor på något vänster!! Pinsam tjej ska ju bara gå och fixa matten som jag suger så hårt på.. Men men alla pluggisar som mig puss på er frys inte till en isbit nu:P

Av Helin Yurek - 8 januari 2014 22:58

Hallå där mina underbara läsare!! Idag har det inte blivit så mycket gjort varit ledig från både sjukhus och pizzan så har tagit det hur lugnt som helst. Det kan behövas ibland där man bara springer runt med pyjamas eller mys kläder hela dagen sååå härligt det älskar jag. Jag börjar jobba natt på lördag och slutar onsdag morgon härlig känsla på måndag då alltså bara få hem att sova. Men får inte glömma att jag börjar skolan på måndag också ska börja KOMVUX läsa matte något jag suger på så extremt hårt!! What ever orkar inte skriva mer det räcker med det ni får veta om mitt Kim kardashi liv avundsjuka på att jag har sånt liv hahah kysssss

Fint citat som jag funderar på att tatuera in <3

Presentation


Hej alla snygga människor. här kommer ni få läsa lite om min vardag och få se lite bilder visst låter det spännande!jag är inte så grym på att uppdatera eftersom jag inte alltid har någon ork,men min blogg är mer för mig själv för jag vill titta tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards