Helin Yurek

Alla inlägg under mars 2015

Av Helin Yurek - 6 mars 2015 02:03

Hej på er allihopa!!
Idag har jag varit på bio och kollat på den där populära porr filmen som alla snackar om fifty shades of grey! Och jag tyckte faktiskt att den var otroligt bra.. Ja hade för mig att det skulle vara mer en känslokall film osv men det fanns faktiskt mycket känslor i filmen, så nu ska jag sätta mig och beställa böckerna och börja läsa för jag vart rätt nyfiken på fortsättningen!!
Och förresten så vart jag moster i måndags för tredje gången:):) det vart en liten pojk han var 11 dagar för tidig men så goo och söt som alla andra barn!!
Men jag vart faktiskt halv moster i fredags också då min fina vän Karro fick en liten pojke! Och jag ska vara moster till honom också!! Så nu blire många bebisar runt mig såå himla mysigt!! Älskar barn så himla mycket!!

Syrrans ungar!! <3

Karros&halids sötnos<3

Presentation


Hej alla snygga människor. här kommer ni få läsa lite om min vardag och få se lite bilder visst låter det spännande!jag är inte så grym på att uppdatera eftersom jag inte alltid har någon ork,men min blogg är mer för mig själv för jag vill titta tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards