Helin Yurek

Alla inlägg under november 2013

Av Helin Yurek - 26 november 2013 23:23

Tjenareee!! shiiit vad jag har saknat mig själv på någon sätt. alltså shiit vad länge sen det var jag var och skrev något på min blogg så jag nästan är skriv sugen låter lite läskigt att jag är så sugen på att skriva så mycket kommer säkert bombadera bloggen snart hahaha!! neeej men nu till mitt liv vad som har hänt sen sist lite snabbt bara.. först och främst så tog jag mitt körkort sen sist vi prata om det kompisar Wiiihooo!! så nu e det avklarat.. sen mitt pizzaliv är typ över jag jobbar inte längre där eftersom pappa har fått in andra personal tack gud på något sätt men om jag ska vara helt ärlig så saknar jag stället ibland det var roligt jag hade rätt så bra kund kontakt där jag kännde dem bra och typ kunnde slappna av sen träffar man så mycket olika människor.men iaf nu är det över hahah nu jobbar jag som en svensk låter roligt men alltså jag jobbar nu 8h om dagen som undersköterska på sjukhuset föööör kul måste jag få säga jag älskar det sen är det så att jag nästan vill jobba mer än vad jag får jobba eftersom det finns så mycket lagar på sjukhus osv. men det går bra och jag är nöjd,, så nu har jag lovat mig själv att jag ska spara mina pengar lägga undan några tusen visssst är jag duktig det har funkat iallafall några månader nu :D håll tummarna för mig nu alla mina älskade vänner hahha nu får jag sluta det ser läskigt ut att man ska sitta och läsa allt.. ha det gott bitcheees kyssss!!  

Presentation


Hej alla snygga människor. här kommer ni få läsa lite om min vardag och få se lite bilder visst låter det spännande!jag är inte så grym på att uppdatera eftersom jag inte alltid har någon ork,men min blogg är mer för mig själv för jag vill titta tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards