Helin Yurek

Alla inlägg under april 2014

Av Helin Yurek - 20 april 2014 16:13

Hej alla mina kära beundrare!! vilket härligt jävla väder det är idag, men vad ska man hitta på då ? förutom att grilla för det orkar jag inte göra.. jag skulle gärna villja röka vattenpipa är för sugen kan vara skönt och mysigt nu när man äntligen kan sitta ute, men det går ju inte heller för jag är så jävla klantig jämt blir inte chockad på mig själv längre hur jag håller på. jag köpte en jätte snygg vattenpipa från turkiet tänkte yes nu ska jag sitta ute hela sommarn med den. Men nej nej inte med mitt huvud jag tar med mig den i handen och tappar hela kartongen redan i istanbul när jag skulle checka in alltså hur störd för man vara jag tänker inte alls att den har gått sönder utan tror själv att den är plast i skallen och fortsätter släpa med mig den hela vägen, så typiskt mig så nu är jag utan glas burk eller vad man kallar den för, måste skaffa mig en ny så jag kan ha något att göra när jag sitter ute!!


Nu mina vänner kanske ni vill höra vad jag har gjort sen jag kommit hem från min resa. joo jag har bara jobbat har fått jobba extra och dubbla pass sen jag kommit hem så inte fan var det någon mjukstart inte, men denna helg har jag varit ledig och det känns ju jätte skönt. har hunnit vara med lite vänner och med familjen har ju nästan glömt hur min familj ser ut;P


Nu tycker jag att det får räcka med skrivandet orkar inte skriva mer just nu måste smita ut också. men jag ska bomba er med bilder nu från min resa så har ni något att göra. kyssss på er <3




                                                                                       
 



  måste kolla på denna lyssna på hans engelska för skön snubbe!

Av Helin Yurek - 14 april 2014 16:34

Hallå alla mina fina och glada fans där ute! Jag vet jag är helt usel på att uppdatera men vafan det får ni tåla ibland!! Jag har varit så upptagen sen jag kommit hem från Turkiet, det är väl typiskt !! Nu är det så att jag precis har kommit hem efter jobbet, och ska sova har haft värsta häst passet sen igår därför förtjänar jag att få sova!! Men jag ska uppdatera er med massa bilder och film klipp från Turkiet jag har inte glömt det!! Det kommer dem närmaste dagarna nu ropar min säng på mig!! Kyssss på er så länge <3

Av Helin Yurek - 3 april 2014 21:05

Tjenare Sverige!! Just nu mina vänner är jag i Turkiet och på hotellet. Resan igår gick ganska så bra, det jobbigaste av allt var att vi var omringade av små barn alltså barn som bara grät då, det var så jobbigt dem var tysta sammanlagt 20 min och flygresan var 3h! Jag fattar inte varför man släpar med sig små små barn på massa utflykter dem två som var på flyget var fan inte mer än bara 3-5 veckor stackars barn säger jag bara..

Vi bor på ett hotell som har nära till allt nästan, så idag har vi gått runt jätte mycket och vi har gått runt helt själva utan någon guide vi åkte båt över andra sidan Istanbul det var faktiskt väldigt spännande och kul!! Det är så fint här om man lyckas komma på rätt ställe vi gick en lång promenad längs sjön det var så himla härligt, man kan verkligen andas ut här!!

En rolig grej vi var med om, vi skulle handla glass på stan, han mannen som sålde glass höll på och gjorde shower med glassen så jag fick vara en som han skulle lura. Jag skojar inte jag skratta så mycket och det var faktiskt lite pinsamt först fast sen tänkte jag vem fan känner mig här så jag brydde mig inte lät honom driva sönder mig!!

Nu kompisar ska jag ner och kolla vad jag kan hitta på i hotellet!!
Jag skriver lite då och då här när jag orkar så då är vi överens om den saken!!

Jag och bror min leker turister!!

Maten här är galen!! <3

Av Helin Yurek - 2 april 2014 09:30

Hello alla Goa och glada där ute!!
Dem här senaste dagarna har jag inte gjort så mycket bara tagit det lugnt. Men jag har yrat runt mycket på stan nu innan vi åker till Istanbul fattar inte varför jag bara går runt tror jag är färdig men när jag väl är hemma så fattas det något igen! Men i måndags orka jag inte bry mig så mycket mer jag sket i allt och åkte till min älskade morbror som bor i Karlstad jag älskar honom mest av alla mina morbröder fast att jag och han kanske inte alltid har varit sams så är han ändå nr 1 hos mig<3 och nu har han fått en son som är 1 år och några månader han är också ur gullig!! Jag älskar små barn eller barn överhuvudtaget tror fan om jag skulle gifta mig någon dag skulle jag ha ett fotbolls lag med barn det är för kul!!

Nu iallafall sitter jag på bussen på väg till Arlanda. Jag älskar att åka buss långt, iallafall när det är bekväma säten och det är det ju alltid på swebus me like!! Kyssa på er alla!!

Vi åt gott när vi var i Karlstad!!

Taggade man skulle kunna tro att det är svettigt i Sverige vi satt och tryckte i oss glass när vi vänta på bussen.

Presentation


Hej alla snygga människor. här kommer ni få läsa lite om min vardag och få se lite bilder visst låter det spännande!jag är inte så grym på att uppdatera eftersom jag inte alltid har någon ork,men min blogg är mer för mig själv för jag vill titta tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards