Helin Yurek

Alla inlägg under maj 2014

Av Helin Yurek - 29 maj 2014 16:25

Halloj alla fina! Är det sommar nu eller? När vet man att sommarn är här på riktigt? Vissa dagar känns det som den svettigaste sommar dagarna och vissa inte alls.

Denna månad har jag varit helt usel på att uppdatera, då undrar man ju vad det beror på? Är det att jag har fått lite mer att göra på min fritid nu eller är jag bara helt enkelt lat?

Jag har ju hunnit med enhel del sen sist såklart så när jag läser gamla inlägg så ser jag att jag har blivit lite mer upptagen i mitt liv och kanske leker viktigt med min stackars blogg. Thats life bitchees!

jag har iallafall varit på brandövning via jobbet då vi skulle gå igenom hur vi ska släcka branden på ett bra och säkert sätt, roligt var det men det var lite tungt att bära dockor som väger 50kg nu tänker man att 50kg inte är så mycket kanske, men tänk er en docka som är helt hjälplös det blir riktigt tungt. Så jag hoppas verkligen inte att det blir några bränder på min avdelning finns patienter som väger mer än 50 kg kan jag lova er, övningen isig var väldigt bra sen är det alltid roligare att lyssna på någon snygg brandman fick tyvärr ingen bild på honom försökte ta kort i smyg men det var ej enkelt!! Hahah

Och mina kompisar jag har fått förlängt vikariat på jobbet i 1 år till så tummen upp för mig!! ( kanske kan bli rik) nu får jag sluta skriva annars orkar ni inte läsa allt det blir för tråkigt! Kyssss på er alla!

Dem ända bilderna jag tog från brandövningen!

Jag & bror var och hälsa på
Min morbror och hans familj!! Han hade en tandkräm som var för män hur sjukt låter det Inte? Man vart helt grön i käften därav bilden på mig och min bror men det syns ej så mycket!

Dem skorna vart jag helt kär i så dem fick följa med hem. Sen var det 50% på change och där handla jag också lite underkläder! Nytt schampoo som jag tänkte testa!

Skolavslutnings fika med matte klassen.

Älskar dem!! <3

Av Helin Yurek - 16 maj 2014 04:56

Tja på er alla!! Sorry som fan jag vet att jag suger på att uppdatera, men sån är jag faktiskt tänker jämt ah idag ska jag uppdatera men det blir aldrig av jag glömmer bort det kommer på det dagen efter så typiskt mig!! Sen när det har gått över en gräns så är det rätt så svårt att gå på tåget igen därav min sena uppdatering, och jag vet att jag hat tappat läsare såg på statistiken den såg inte bra ut måste jag få säga!!

Men nu är jag här och ska få se hur det blir hoppas på det bästa. Nu är det så att jag har ju hunnit med rätt så mycket sen sist jag skrev jag kan ju inte hålla på skriva allt som har hänt mig sens dess därför ska jag försöka korta av det lite smått och gott får se hur det blir sen slänger jag nog upp mer bilder på vad jag gjort osv!

Idag iallafall mina söta fans så var jag ute med alla nattgäng på jobbet vi var och åt middag tillsammans. Och jag måste få säga att det var riktigt trevligt inte alls sådär spänt eller jobbigt jag var avslappnad och lugn så det var faktiskt mysigt, så vi hoppas på fler gånger :)

Denna månad mina kompisar tror jag faktiskt att jag var shopping beroende på hög nivå alltså det känns som jag handla jätte mycket onödigt bara för att jag tycker om saker eller tänker "jag kanske behöver dessa någon gång" så onödigt tänkande helt fel men har har nog alltid varit sådan, inte tänkt mig för något jag handlar utan jag gör bara det sen försöker jag blunda för det. Undra om jag behöver hjälp med det? Kanske inte alls bra i längden? Eller vad säger ni?

Nää nu är jag trött!! Byee på er!

Var och hälsa på mitt hjärta i Karlstad <3

Älskar när någon bakar åt mig!!

Köpte nytt smink. Passa mig väldigt bra jag är nöjd!

Älskar att handla goda dofter blir helt såld på sånt så fort!

Ny jacka skit snygg! Plus nya skor och sluta raka bena ser det ut som att jag har tänkt på!

Dagens middag med natten! En kollega köpte sniglar och tycker att det var gott! Jag vågar ej test sånt!

Jag hade snott med mig tofflor från mitt hotell nya var dem också såklart ! Jag fick ingiva dem härom kvällen :)

Presentation


Hej alla snygga människor. här kommer ni få läsa lite om min vardag och få se lite bilder visst låter det spännande!jag är inte så grym på att uppdatera eftersom jag inte alltid har någon ork,men min blogg är mer för mig själv för jag vill titta tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards