Helin Yurek

Alla inlägg under april 2015

Av Helin Yurek - 1 april 2015 07:48

Hej alla fina!!
Nu är det så att jag har fått reda på en jätte jätte jätte tråkigt grej enligt mig och min familj faktiskt! Först tyckte jag att det är bara att göra det. Men nu när det händer på riktigt vet jag inte riktigt vad jag tycker och tänker! Det är ju bra på ett sätt men Jag menar vi kommer nog inte må så bra på ett bra tag speciellt mina föräldrar och mest min pappa! Och jag är så sjukt svag för mina föräldrar!!! Vet inte vart ska jag ska ta vägen orkar inte hålla på tänka på det hela tiden men hela natt passet har jag bara haft tankarna någon annanstans. Ohh herre Gud här sitter jag och bara gråter och kan inget göra.. Just nu kan jag inte direkt säga vad som ska ske men det kommer lite senare att komma upp här på bloggen.. Vad som en händer kommer det finnas i hela familjens hjärta jämt ??

Presentation


Hej alla snygga människor. här kommer ni få läsa lite om min vardag och få se lite bilder visst låter det spännande!jag är inte så grym på att uppdatera eftersom jag inte alltid har någon ork,men min blogg är mer för mig själv för jag vill titta tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards