Helin Yurek

Alla inlägg under juni 2015

Av Helin Yurek - 2 juni 2015 00:03

Tjenare alla fina!
Hoppas allt är bra med alla för jag mår faktiskt rätt bra förutom att jag kanske är lite små snorig, virus som har ploppat upp men den ska fan inte få stanna kvar hos mig för Jag brukar faktiskt hålla mig rätt så frisk,har ett så bra immunförsvar cool vah det visste ni inte! Det som brukar kunna knäcka mig är mina migrän attacker jag får lite då och då annars biter fan inget virus eller något liknade på mig dem vågar inte!!
Just nu mina fina är jag på jobbet alltså på sjukstugan jobbar 5 nätter denna vecka sen har jag semester hur underbart är det inte? Sen efter 4 veckor jobbar jag 5 nätter igen sen ledig 9 dagar hur härligt är det inte! Så hoppas bara att värmen kommer snart börjar tröttna på det tråkiga vädret!
Kyss & hångel på er alla <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej alla snygga människor. här kommer ni få läsa lite om min vardag och få se lite bilder visst låter det spännande!jag är inte så grym på att uppdatera eftersom jag inte alltid har någon ork,men min blogg är mer för mig själv för jag vill titta tillbaka

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards